Найнезвичайніші серійні японські авто всіх часів і народів


Не дарма кажуть, що Японія - це інша планета. Тут насправді своє бачення прекрасного, тому не варто дивуватися, що японці люблять УАЗ Буханку. Але зараз мова не про це, а про самі незвичайні і нестандартні автомобілі, зроблені в Японії. Відзначимо, що мова йде саме про серійні моделі, коли-небудь випущені в країні покемонів і бонсаїв.
Subaru SVX

Навіть в Україні можна відшукати цю модель, яка без перебільшення гідна називатися культовою. Найцікавіше в Subaru SVX це, звичайно, конструкція бічних стекол. У 90-ті роки - це купе виглядало дуже футуристично, правда, на успіх продажів це не вплинуло.






Suzuki X-90

Ще одна помітна машина 90-х, яка представляє собою кросовер-кабріолет, точніше, SUV з кузовом типу тарга. Завдяки вдалому дизайну, навіть зараз ця модель не виглядає на свої 25 років. До речі, авто випускалося всього два роки - з 1995 по 1997 рр.






Isuzu VehiCross

Просто космічний позашляховик, що розриває всі шаблони. Дизайн досить сміливий і на любителя, але у VehiCross є ціла армія шанувальників, причому цю машину можна зустріти навіть на наших дорогах, але набагато рідше, ніж Rolls-Royce








Mitsuoka Orochi

Цей спорткар випускали з 2006 по 2014 рр., А названий він на честь восьмиголового і восьмихвостого міфічного дракона. Мабуть, це і пояснюється дуже екстравагантною зовнішністю «на гурмана».










Dome Zero

Чув про таке? Тоді готуйся дивуватися - її реально випускали, нехай і дуже дрібними партіями, з середини 70-х до 86-го року минулого століття. В ті часи подібний дизайн вважався модним, звідси і таке явище, як машини-зубила. Автомобіль оснащувався ніссановським 2,8-літровим мотором потужністю 145 к.с. Розгін до сотні - 7 секунд. Як свідчить характеристики, максимальна швидкість Dome Zero - 220 км на годину.


Toyota Sera

На перший погляд може здатися, що нічого надзвичайного в цій машині немає. Але як тільки двері відкриваються, то розумієш, що це майже Ламборгіні. До слова, Toyota Sera позиціонувалася як бюджетний спорткар на базі Toyota Paseo, який незважаючи на доступність, має круті двері і навіть прозорі дах і двері багажника.






Nissan S-Cargo

Дикий «пиріжок», який виробляли з 1989 до 1992 рр. Кому він потрібен? Так, власне, місцевим любителям неоретро, ​​для яких було випущено 12 тисяч таких фургонів!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Жахливий експеримент Марини Абрамович

Посібники по ремонту та експлуатації Geely LC Cross

Додаткове освітлення для авто