Пошук несправності двигуна
Останні півроку з автомобілем була проблема - автомобіль дьоргався при швидкостях вище 60-70 км/год, а також відчувалися постріли у вихлопну систему. Двигун взагалі не тягнув на 5 передачі. Був навіть випадок, що по трасі під горку ледве виїхав на 2-ій передачі. Це при тому, що в минулому році поміняв свічки, а весною поміняв котушку запалення з проводами. Тобто проблеми з запаленням не повинно бути.
Планував машину відвести на діагностику або купити автосканер (сканер типу V06H). Купив автосканер в інтернет-магазині "Китаєць". Для діагностики установив на телефоні програму Car Scanner.
Перша діагностика показала дві помилки: Р0303 (порушений порядок запалення 3 циліндра) і Р0420 (низька продуктивність каталізатора). Порився в інтернеті щодо цих помилок, найшов рекомендації - чистка каталізатора і перестановка місцями свічок з 2-го і 3-го циліндра. Якщо помилка Р0303 перейде на другий циліндр, проблема в свічці.
Чистку каталізатора вирішив зробити самостійно. Купив в аптеці димексид (лайфхак з інтернету). Планував відкрутити верхній лямбда-зонд і через нього залити димексид, відкрутити не вдалося. Вихлопний колектор вирішив не знімати, просто відкрутив нижній лямбда-зонд з обманкою і занурював у димексид. Димексид змінив колір із прозорого на червоно-коричневий (чи іржавий). Після цього промив вайт-спиритом. Також свічку з третього циліндру промив і переставив на другий циліндр. На фото свічка після промивки. Насторожував темний ізолятор і темні контакти. Але вирішив поставити її у другий циліндр.
Після цього з'явилися нові помилки: Р0054 (пов'язана з нагрівачем лямбда-зонду), Р0140 (відсутність активності лямбда-зонду), Р0302 (пропуски запалення в другому циліндрі). Тобто виходить, що лямда-зонд не робочий або проблема з контактами, а з запаленням проблема була у свічці.
Купив новий лямбда-зонд з новою обманкою і поставив стару свічку, яка була до заміни в 2021 році. І проблема пройшла. Помилок не було. Машина впевнено їде і розганяється на 5-ій передачі, розганяв до 100 км/год. Потім була поїздка мимо Золотоноші, а там підйоми та спуски. Машина на 5-ій передачі їхала на підйом, на рівній дорозі розганялася до 140 км/год (максимальна по паспорту - 155 км/год).
А тепер про свічки. Коли машина купувалася, то стояли свічки NGK BKR5E. Коли проводив заміну, дали свічки TORCH K6RTC (свічки типу TORCH рекомендуються виробником), при наступній заміні поставив свічки TORCH K5RTC. Проблеми почав замічати після першої заміни (машина дьоргалася при їзді 120 км/год і вище), те саме і після другої заміни. Але тоді при їзді міськими швидкостями проблем не було.
Після цього купив і установив нові свічки NGK BKR5E.
Коментарі
Дописати коментар