Перейти до основного вмісту

Н'яким Гатвеч -- королева темряви

Модель Н'яким Гатвеч (Nyakim Gatwech) досягла шаленої популярності завдяки своїй темній шкірі. Це відмінний приклад, як можна кинути виклик звичайним стандартам краси.



Щоб стати дійсно популярною моделлю одних тільки параметрів недостатньо — потрібно чимось виділятися на фоні інших, інформує Ukr.Media.
Відмінною рисою Н'яким Гатвеч став особливий відтінок її шкіри — дівчину навіть прозвали «Королевою темряви» і їй часто приписують рекорд Гіннеса за найтемнішу шкіру у світі.
Офіційного рекорду дівчина не побила, але це зовсім не заважає їй насолоджуватися власною зовнішністю та любити себе, незважаючи на негативні коментарі, тобто залишатися собою.



Модель може похвалитися дуже великою кількістю прихильників — лише в одному Інстаграмі у неї 840 тисяч підписників.
Зараз багато хто захоплюється зовнішністю Н'яким, але раніше їй доводилося зовсім не солодко.



Батьки дівчини родом з Південного Судану, але вона народилася в Ефіопії (27 січня 1993 р.), куди її родина втекла від громадянської війни. Потім сім'я переїхала в табір біженців у Кенію, звідти вони полетіли в США. Тоді Н'яким було 14 років. Зараз проживає в Міннеаполісі, США.
Через свій колір шкіри дівчині доводилося терпіти негативні коментарі та слухати лишні запитання.



У дівчини був період, коли вона хотіла відбілити шкіру - так втомилася від всіх жартів і знущань над собою.
Н'яким хотілося, щоб від неї відстали, і хотіла подобатися хлопцям. Однак дівчину відмовила її сестра, яка пояснила Н'яким, що найприємніше відчуття на світі — бути собою і при цьому відчувати себе комфортно.
В результаті темна шкіра Н'яким стала її фішкою, завдяки якій її навіть прозвали «Королевою темряви».
«Мене часто запитують, чому у мене такий дивний колір шкіри. Що за нісенітниця — що мені відповісти на це питання? — сміється дівчина. — Природа благословила мене великою кількістю меланіна, і я обожнюю свою темноту».

 

Модель співпрацює з такими відомими брендами як Calvin Klein, l'oréal, Fashion Nova, Cosmopolitan та іншими.



Фотографії моделі часто з'являються в мережі з повідомленнями про те, що вона потрапила до книги рекордів Гіннеса як володарка найтемнішої шкіри.



Але всі ці повідомлення офіційно не підтверджені.
Незважаючи на те що, Н'яким не побила рекорд, вона все одно привертає до себе увагу людей своєю досить яскравою зовнішністю.
Навіть одна з її фотографій підписана так: «Моя чорнота елегантна. В кінці кінців, я представляю націю воїнів».
Також фотографії є у її профілі в Інстаграм.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Добрі новини для України (13.11.2023)