Цитати Аль Капоне


Аль Капоне
 

Дата народження: 17  січня 1899 .

Дата смерті: 25 січня 1947 .

Альфо́нсе Габріель «Великий Аль» Капоне — американський гангстер італійського походження, який діяв у 1920—1930-х роках на території Чикаго. Під прикриттям меблевого бізнесу займався бутлегерством, гральним бізнесом та сутенерством, а також благодійністю. Яскравий представник організованої злочинності США епохи Сухого закону та Великої депресії, що зародилася та існує там під впливом італійської мафії.

„Будьте обережні, називаючи когось своїми друзями. Я вважав би за краще чотири чверті, ніж сто пенні.“

„Чи можна простити ворога? Бог простить! Наше завдання організувати їхню зустріч.“

„На мене повісили всіх убитих, за винятком жертв світової війни.“ 

 „Я підприємець. Я зробив свої гроші, забезпечуючи популярний попит. Якщо я порушую закон, мої клієнти так само винні, як і я.“ 

 „Куля дуже багато змінює в голові, навіть якщо потрапляє в дупу.“ 

 „Зараз я розумію, чому тигри їдять своїх дитинчат. “ 

 „Немає нічого легшого за обіцянку.“

 „Не тряси зелену яблуню, коли яблуко дозріє, воно впаде саме.“ 

 „Прислухайся до порад, які дають тобі перевагу. Нікому не давай таких порад.“ 

 „Будь гнучким. Щойно ти перестав бути гнучким – ти помер. Будь гнучким. Це виковане з металу та абсолютно негнучке правило. Найбільш гнучкий елемент поступово стає контролюючим у системі.“ 

 „Нічого особистого, це просто бізнес.“

 „Люди, які нічого не поважають, бояться страху. Тож на страху я створив свою організацію. Але, будь ласка, зрозумійте мене правильно. Ті, хто працює зі мною, нічого не бояться. Ті, хто працюють на мене, зберігають вірність не стільки через їхню плату, скільки тому, що вони знають, що можна зробити з ними, якщо вони зламають віру.“  

 „Дехто обережний, щоб не програти. Граючи обережно, ти однозначно програєш.“ 

 „Пекло, мабуть, кльове місце, раз малі, що придумали релігію, так хотіли, щоб туди, крім них, ніхто не потрапив.“

 „Коли я був маленьким, я молився за велосипед. Потім я зрозумів, що Бог працює інакше: я вкрав велосипед і почав молитися за прощення.“ 

 „Дурень той, хто не може сховати свою мудрість.“ 

 „Світ належить терплячим.“ 

 Час від часу терпи дурнів - можеш дізнатися щось важливе. Але ніколи не сперечайся з ними.“

 „Якщо ваші друзі просять вас домовитися з вашим ворогом, значить зрадники вже домовилися за вашою спиною!“ 

 Йди проголосувати раніше, щоб проголосувати частіше. 

 Капіталізм - це легітимний рекет пануючого класу.

 Я звичайна людина. Все, що я роблю – це лише задовольняю попит.“

 „Я віддам три десятки своїх головорізів за одну людину, яка вміє вирішувати питання, розмовляючи.“ 

 „Будь коректний з усіма, товариський з багатьма, близькими з обраними, другом одиницям.“ 

„Добре слово і хороший револьвер діють краще ніж просто добре слово“

„Організація, яку я створив, побудована на страху. “ 

 „Нагодуй і напої свого ворога, перш ніж убити його.“ 

 „Якщо брешеш, будь небагатослівним“ 

 „В'язниця вигідно відрізняється від могили тим, що її двері колись відчиняться.“ 

 „Не чіпай проблему, поки проблема не чіпає тебе.“ 

 „Все, скоєне тобою, до тебе ж повернеться.“

 „Ви були б здивовані, якби знали когось із хлопців , про які я маю подбати“ 

 „Я така сама людина, як і всі. Все, що я роблю, — це задовольняю попит“ 

„Хвилина терпіння – десять років комфорту.“ 

 „Добрим словом і пістолетом ви можете досягти набагато більшого, ніж одним лише добрим словом.“ 

 „Випадкових збігів не буває.“ 

„Найкращі роки свого життя я витратив на те, щоб допомагати людям добре проводити час. І якою ж була нагорода за це?“

 „На мене звалюють усі трупи, крім, мабуть, загиблих на полях Першої світової війни.“ 

Джерело: Аль Капоне цитаты

Дивитися видео -- От этих слов мурашки по коже. Цитаты, афоризмы и интересные высказывания Аль Капоне

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Добрі новини для України (13.11.2023)