Ляпи онлайн-навчання
З березня місяця 2020 року в Україні введено карантин - закрили школи і дитсадки та інші навчальні заклади.
6 квітня на українських телеканалах стартував проєкт "Всеукраїнська школа онлайн". Батьки школярів скаржаться на банальні помилки вчителів під час уроків.
Помилялися вчителі математики, географії та Всесвітньої історії.
Глядачі помітили помилку на уроці географії для 10 класу за 9 квітня Онлайн-уроки для 10 класу: дивитись відео занять за 9 квітня . Педагог переплутала Індійський та Атлантичний океани розповідаючи про Австралію.
Тема заняття звучала так: "Австралія. Загальна характеристика",
Вона вважає, що вчителів, які проводять онлайн-уроки, потрібно підтримати, а не критикувати.
6 квітня на українських телеканалах стартував проєкт "Всеукраїнська школа онлайн". Батьки школярів скаржаться на банальні помилки вчителів під час уроків.
Помилялися вчителі математики, географії та Всесвітньої історії.
Глядачі помітили помилку на уроці географії для 10 класу за 9 квітня Онлайн-уроки для 10 класу: дивитись відео занять за 9 квітня . Педагог переплутала Індійський та Атлантичний океани розповідаючи про Австралію.
Тема заняття звучала так: "Австралія. Загальна характеристика",
Територія Австралійського Союзу включає в себе повністю материк Австралія, острів Тасманія та острови в Тихому й Атлантичному океані,– сказала вчителька під час уроку.
Як відомо, західне та південне узбережжя Австралії омивають Тиморське та Арафурське моря Індійського океану.
Інший ляп стався цього ж дня на уроці Всесвітньої історії для 8 класу. Тут вчителька розповідала учням про Ліванську війну, маючи на увазі Лівонську.
Цар Іван Грозний починає Ліванську війну. Це була війна з Ліванським орденом,
– сказала вчителька.
Йдеться про Лівонську війну, яка тривала протягом 25 років. Метою війни було отримати контроль над регіоном Лівонія, що на території сучасних Латвії та Естонії.
Темою уроку була "Московська держава".
Ще однією курйозною помилкою під час уроку за 6 квітня відзначилася вчителька математики для 5 класу. Педагог помилилася під час розв'язання задачі.
Так, під час простого математичного прикладу (30,2 - 2,2 = 18 – правильна відповідь 28) вчителька помилилася при вирахуванні власної швидкості катера.
Темою уроку було "Віднімання десяткових дробів".
Після помилок педагоги поскаржилися на критику в мережах на свою адресу і навіть булінг.
Тепер деякі вчителі задумалися, чи варто їм продовжувати процес викладання.
Викладачка кафедри педагогічних наук Леся Хлипавка написала у своєму Facebook, що вчителі бояться проводити урок онлайн через страх "бути з'їденими" за найменшу помилку, тому стали розсилати домашні завдання в Viber.
"Звичайно, що помилки будуть і "повилазить" те, на що багато хто раніше просто закривав очі і не цікавився як там насправді відбувається навчання в школі (всі інструменти в батьків до цього були)",- йдеться у публікації.
Вона вважає, що вчителів, які проводять онлайн-уроки, потрібно підтримати, а не критикувати.
- наголосила Хлипавка."Особливо неприємно, коли критику здійснюють інші ж вчителі, при чому впевнена, що переважна більшість відмовилася б від участі в проведенні таких відкритих онлайн уроків по телебаченню",
Також президент Володимир Зеленський у своєму відеозверненні до українців не обійшов стороною ляпи вчителів - голова держави підтримав і підбадьорив педагогів.
Взагалі на цю проблему можна дивитися двояко. З одної сторони, такі помилки для вчителів не припустимі. Можливо, помилок більше, ніж ті, що висвітлені в новинах. З другої сторони, обмовитися може кожен, і не обов'язково роздувати проблеми. Коли я навчався, то деякі вчителі робили помилки для того, щоб перевірити уважність учнів. Для багатьох батьків та учнів - це привід для насмішок і травлі вчителів. Але на ці помилки потрібно звернути увагу, і не допустити їх повторення.
Хто не робить, той не помиляється.
"Помилитися - не страшно. Страшно - це самостверджуватися за рахунок приниження інших людей. Я кажу це кожному хейтеру, який вважав своїм священним обов'язком написати гидоту на адресу українських учителів. Кожного дня вчителі видають майже 15 годин навчального пізнавального контенту для наших дітей",- зазначив він.
Взагалі на цю проблему можна дивитися двояко. З одної сторони, такі помилки для вчителів не припустимі. Можливо, помилок більше, ніж ті, що висвітлені в новинах. З другої сторони, обмовитися може кожен, і не обов'язково роздувати проблеми. Коли я навчався, то деякі вчителі робили помилки для того, щоб перевірити уважність учнів. Для багатьох батьків та учнів - це привід для насмішок і травлі вчителів. Але на ці помилки потрібно звернути увагу, і не допустити їх повторення.
Хто не робить, той не помиляється.
Коментарі
Дописати коментар