Заміна масла у Джилі Панда Крос
В попередніх статтях писав про характеристики автомобіля (Geely LC Cross) і регламент ТО Джилі Панда Крос (ТО Geely LC Cross).
Згідно регламенту ТО кожні десять тисяч кілометрів необхідно проводити заміну масла, масляного і повітряного фільтрів.
В посібниках розписано так - прогріти двигун, відкрутити пробку зливного отвору на дні картера, злити масло, провести заміну масляного і повітряного фільтра, залити нове масло.
А тепер -- вся ця простота в деталях.
Заміну масла і фільтрів рекомендують проводити над оглядовою ямою. Так як в мене її нема, то передок піднімав домкратом і проводив роботи.
Спочатку піднімаємо кришку капота і бачимо корпус повітряного фільтра 1, кришку маслозаливної горловини 2, і вихлопний колектор 3. Звідси доступу до масляного фільтра нема. Для удобства можна зняти захисну пластикову кришку.
Після прогріву двигуна (можна роботи провеси відразу після якоїсь поїздки, поки масло гаряче) необхідно відкрутити маслозливну пробку на дні картера. Перед цим потрібно відкрити маслозаливну пробку для запобігання утворення повітряних пробок. Масло стече в якусь посудину.
Для цього потрібно відкрутити болт 1, зняти повітропровід 2 з патрубка 3 (він фіксується защолкою, яка не показана на фотографії). Потім зняти повітропровід 5 із корпуса повітряного фільтра 4 і відкрити корпус повітряного фільтра. Проводиться заміна старого фільтра на новий, монтаж деталей проводиться в зворотному порядку.
Згідно регламенту ТО кожні десять тисяч кілометрів необхідно проводити заміну масла, масляного і повітряного фільтрів.
В посібниках розписано так - прогріти двигун, відкрутити пробку зливного отвору на дні картера, злити масло, провести заміну масляного і повітряного фільтра, залити нове масло.
А тепер -- вся ця простота в деталях.
Заміну масла і фільтрів рекомендують проводити над оглядовою ямою. Так як в мене її нема, то передок піднімав домкратом і проводив роботи.
Підкапотний простір Джилі Панда Крос |
Спочатку піднімаємо кришку капота і бачимо корпус повітряного фільтра 1, кришку маслозаливної горловини 2, і вихлопний колектор 3. Звідси доступу до масляного фільтра нема. Для удобства можна зняти захисну пластикову кришку.
Вигляд днища картера двигуна |
Після прогріву двигуна (можна роботи провеси відразу після якоїсь поїздки, поки масло гаряче) необхідно відкрутити маслозливну пробку на дні картера. Перед цим потрібно відкрити маслозаливну пробку для запобігання утворення повітряних пробок. Масло стече в якусь посудину.
Поки стікає масло можна провести заміну повітряного фільтра.
Елементи системи повітроподачі |
Для цього потрібно відкрутити болт 1, зняти повітропровід 2 з патрубка 3 (він фіксується защолкою, яка не показана на фотографії). Потім зняти повітропровід 5 із корпуса повітряного фільтра 4 і відкрити корпус повітряного фільтра. Проводиться заміна старого фільтра на новий, монтаж деталей проводиться в зворотному порядку.
Далі проводиться заміна масляного фільтра.
Масляний фільтр |
Доступ до фільтру знизу капота. Фільтр просто відкручується руками. В новий фільтр заливають трохи масла (книжка та інтернет пише десь на третину об'єму фільтра) і змащується маслом по периметру. Після цього вкручується назад.
Щуп і маслозаливна горловина |
Після заміни всих елементів, закручуємо пробку на дні картера заливаємо потрібну кількість масла у маслозаливну горловину. Рівень масла контролюємо щупом.
Використано масло PRISTA ULTRA PLUS 5W-30 (використовується 2-й рік підряд), масляний фільтр WIX WL7131, повітряний фільтр KoreaStar.
От і вся робота.
Коментарі
Дописати коментар